Τετάρτη, 30 Σεπτεμβρίου 2020

Food Hangover: τι να κάνεις όταν έχεις φάει πολύ

Αστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια Ανενεργά
 

Κίνηση !!!!

Σίγουρα έχετε μια υποτονικότητα και αισθάνεστε πολύ γεμάτοι! Αυτό είναι απόλυτα φυσιολογικό. Αντισταθμίστε αυτή την αίσθηση με κίνηση! Μια μόλις βόλτα μετά το φαγητό σίγουρα θα δώσει μεγαλύτερη ώθηση στο μεταβολισμό σας.

Αποφύγετε τα "χωνευτικά ποτά" !!!!

Κι όμως ναι...σε πρόσφατη μελέτη του British Medical Journal, οι συμμετέχοντες που έπινα "χωνευτικό" μετά από ένα "γεμάτο" γεύμα, είχαν μεγαλύτερα προβλήματα αφομοίωσης του σε σχέση με όσους ήπιαν απλό νερό!

Φάε πιο πολύ, όχι πιο λίγο !!!! 

Σίγουρα, την επόμενη ημέρα δεν έχεις και πολύ διάθεση για φαγητό! Αντίθετα, οι ειδικοί συστήνουν να μην αλλάξετε τις συνήθειες σας και να φάτε κανονικά! Ωστόσο, συστήνουν να εστιάσετε σε φαγητά πλούσια σε φυτικές ίνες, χαμηλά σε περιεκτικότητα λιπαρών! Ιδανικές τροφές είναι τα λαχανικά και τα όσπρια. Και αυτό γιατί οι φυτικές ίνες ανατροφοδοτούν το μεταβολισμό.

Ενημέρωση για θέματα τοπικά, υγείας και lifestyle

Social Link